venerdì 23 aprile 2010

Fuck Yeah Partay!


Desi is calling you! Live from my bed im updating the blog with the last few post before my school trip (i'll tell you in the next post about it :D). So tonite there is a party for one of my friends birthday. We're going to party at Millionaire Club in Turin (like we bloody do every week) and my party vibe is pretty high right now! I think i'm going to take with my my digital camera (the nikon one is too big) so tomorrow you'll see the photos; i only hope they'll be cool, maybe like the Cobra Snake ones, but i don't think so! Now i still have to decide the outfit, maybe i'll rock a dark outfit, who knows? (really neither i..anyway...).I'll leave you with some photos and a cool song by Justice of course! Desi

Desi vi sta chiamando! Live dal mio letto, aggiorno il blog con gli ultimi post prima del mio viaggio con la scuola (ve ne parlerò meglio domani :D).

Quindi stasera ci sarà una gran festa per il compleanno di un mio amico. Andremo a festeggiare al Millionaire Club a Torino (come facciamo praticamente tutte le sante settimane) e la mia voglia di far festa è abbastanza alta ora! Penso che mi porterò dietro la mia digitale (la nikon è troppo grossa) e domani vedrete tutte le foto; spero solo che vengano bene, magari come quelle di The Cobra Snake, ma ne dubito! Ora devo ancora decidere l'outif, magari ne sfoggerò uno dark, chi lo sa? (neanche io..comunque...) Vi lascio con un pò di foto e una canzone dei Justice che ci sta a pennello! Desi









photos via fuck yeah partay.tumblr

4 commenti:

  1. bellissima e molto particolare l'ultima foto...

    RispondiElimina
  2. Salve, facevo un giro qui: foto splendide, e le ragazze sembrano tutte supermodelle o non so cosa *.* sono stupende :D se ti va passa :)

    RispondiElimina